Fogyás változókorban? Igen!

Fogyókúra változókorban

Tartalom

    Noha sajnos a fiatalok körében is egyre gyakoribb az elhízás, mégis a legjellemzőbb az, hogy a nőkre csak szülés után, illetve a kor előrehaladtával szaladnak fel igazán a plusz kilók. Az egyik legjellemzőbb időszak, amikor sokan elhíznak, az a menopauza alatt következik be. A test biológiai változása komoly terhet jelent a szervezet számára. Elmondjuk, miért reagálnak erre a legtöbben hízással, és hogyan lehet ezt megelőzni, visszafordítani.

    Így kell fogyni változó korban! Caroline Apovian brit dietetikus szerint az a fogyókúra változókorban gond, hogy a változó korú hölgyek ugyanúgy szeretnék leadni a kilókat, mint ahogy huszonéves korukban tették.

    Így lesz karcsú a derekunk ötven felett is írta: Ridikül. A változókor környékén, illetve utána megváltozik testünk anyagcseréje, és olyan pluszkilókat szedhetünk fel, amiket a hagyományos módszerekkel hosszú távon nem tudunk könnyen leadni. Ez azonban nem jelenti azt, hogy el kell búcsúznunk karcsú alakunktól, sőt! A menopauza idején a hormonok különös táncba kezdenek, hőhullámokat, rosszkedvet, alvászavart és még sok más tünetet okozva.

    Az önámítókon nem lehet segíteni, de a szakember állítja, hogy aki elfogadja, hogy ilyenkor bizony már alkalmazkodni kell a hormonok játékszabályaihoz és követi az útmutatását, az kilótól szabadulhat meg mindössze 30 nap leforgása alatt. Sikeres fogyás változó korban Alap élelmiszerek fontossága!

    Ha a fogyókúrád mellett nem fogyasztasz elegendő proteint, szénhidrátot és sok rostot, akkor annak negatív kihatása lehet az anyagcseréjére.

    fogyókúra változókorban

    Sőt, akár hízáshoz is vezethet, ha nem fogyasztasz elegendő zöldséget, gyümölcsöt és teljes kiőrlésű termékeket. Ne csak egyféle fehérjét fogyassz!

    fogyókúra változókorban

    Olyan fehérjéket is kell fogyasztani, amelyek elősegítik a nyugalmas alvást, például cholecystokinint, gherlint és peptid tyrosine-tyrosine-t, de a csodaszernek tartott L-Triptofán is nagyban segíthet, hogy nőjön az alváshoz szükséges melatonin mennyisége. Ezeket a szárnyas húsokban, a vörös húsban, a halban, a tojásban, az alacsony zsírtartalmú joghurtban és túróban lehet megtalálni, illetve a tehéntejben.

    Már nem kell annyi kalória! A vitalizáló italok és levesek, továbbá a korral dacoló diétában található teljes értékű élelmiszerek megelégedéssel is eltölthetnek és segítenek abban, hogy ne gyötörjön csillapíthatatlan étvágy. Fogyókúra változókorban eleget!

    • Mcvities emésztő keksz fogyás
    • klimax, anyagcsere, kor, fogyás, karcsú, derék, fogyókúra,
    • Egy jó hír: menopauza-diéta! - EgészségKalauz
    • Fogyás változókorban? - 7 hasznos tipp
    • X2zero fogyás vélemények

    Elegendő időt kell alvásra fordítani, mert aki nem tudja rendesen kipihenni magát, annál megszakadhat az izmok természetesen felépülési folyamata.

    Ez izomvesztéshez és ezzel párhuzamosan hízáshoz vezethet.

    fogyókúra változókorban

    Arról nem is beszélve, hogy az étvágyat generáló hormonok alvás közben szabályozódnak. Ügyelj arra, hogy sosem legyen 20 Celsius foknál melegebb a hálószobádban.

    Így kell fogyni változó korban! Egy érett nő számára miért olyan nehéz a fogyókúra? Caroline Apovian brit dietetikus szerint az a legnagyobb gond, hogy a változó korú hölgyek ugyanúgy szeretnék leadni a kilókat, mint ahogy huszonéves korukban tették.

    Még nincs vége! Figyelmesen olvasd végig a listát, mert tele van hasznos információkkal!

    • Sovány nyereség a zsírvesztéshez
    • Így kell fogyni változó korban! - Kilenc kiló, 20 nap alatt! - Blikk
    • Így kell fogyni változó korban! - agarditc.hu
    • Testsúly és változókor - HáziPatika
    • Wii illik a fogyáshoz

    A cikk a következő oldalon folytatódik:.