KalóriaBázis Fórum

20 rep guggolás rutin zsírvesztés

Jobb guggolás felépítése: 5 bevált guggolási program

Kezdőlap Jobb guggolás felépítése: 5 bevált guggolási program Mindenki szeret guggolni. Ezt már tudod. Ez nemcsak az ereje és ereje nagyszerű visszatükröződése, hanem mérőpálcaként is szolgál, hogy lássa, mennyire haladt előre ezeken a területeken.

A szó szoros értelmében közvetlenül maga előtt láthatja az ütközőt díszítő lökhárító lemezek folyamatos növekedését. Tehát mivel a guggolás olyan népszerű gyakorlat a különböző tudományágak emelői között Súlyemelés, Erőemelés, CrossFit, Strongman 20 rep guggolás rutin zsírvesztés.

Tehát melyik illik hozzád a legjobban?

fogyás zsírgramm naponta

Orosz guggolás program Ez egy semmitmondó program megtalálható az os Szovjetunió súlyemelő évkönyvébenamelyben heti három napon, hat héten keresztül guggol. A következő kilenc csökkenti a hangerőt, miközben az utolsó napon új 1RM felé tart.

súlyvesztés szorongás miatt

Ezenkívül ez nem egy szigorú hathetes program - kihagyhat egy hetet, és a következő héten pótolhatja. Kinek való?

véleménye su slim4vit

Az orosz guggolás program viszonylag egyszerű ütemezése lehetővé teszi egy sportoló számára, hogy kombinálja azt egy általános kondicionáló programmal, és az a tény, hogy csak heti 3 munkanap van egy héten, azt jelenti, hogy könnyen körül lehet tervezni. Ez jó lehetőség egy CrossFitter számára, aki át akar törni egy guggoló fennsíkot, miközben továbbra is ragaszkodik a szokásos box programozáshoz. Mint említettem, ez egy hihetetlenül kemény program, így ezt csak a tapasztalt emelők adhatják meg.

  • Jobb guggolás felépítése 5 bevált guggoló program - BoxLife magazin
  • Elveszíti a hasi zsír hasát

A program nem hagy sok időt a felépülésre, és az emberek, akik megcsinálták a Szmolovot, annyira eltöltötték a guggolást, hogy nem érzik úgy, mintha bármilyen más munkát kellene elvégezniük az edzőteremben. Végül elegendő időre van szüksége a menetrendjében, hogy 13 hetet álljon le az edzésről, és ne hagyja ki az emelő foglalkozásokat, ami nehéz lehet.

Ennek ellenére a program testreszabható úgy, hogy jobban megfeleljen a CrossFitter ütemtervének.

Semmi nem akadályozza meg abban, hogy kizárólag Smolov Jr-t csináljon, mivel csak hetente háromszor kell guggolnia, miközben továbbra is kemény program, és ez időt hagy arra, hogy bekerüljön néhány WOD-ba, amikor és ha! Képesnek érzi magát.

  1. Kalória diéta
  2. Reg Park kezdő edzés Page 3 Izom és erő
  3. Házról házra jártunk, és enciklopédiát árultunk.
  4. Zsírvesztés hosszú rét
  5. Kell-e még kardiót és hasizomokat pihenni?
  6. A karácsonyi őrület hevében van időd a mozgásra?
  7. 20+ Edzés, karcsúsítás ideas | edzés, gyakorlatok, edzéstervek - 20 rep guggolás rutin zsírvesztés

Hogyan működik ez a következő: Az 1. Ha elkészült ezzel a négyhetes mezociklussal, elkezdhet egy újat, hozzáadva 10 fontot az 1RM-es guggoláshoz és újraszámítva a munkaszámokat.