A hatékony zsírégetés alapjai :: Fitness Akadémia

Üljön fel a zsírvesztés érdekében

Testépítő edzések: Vissza gyakorlatok Victor Diaconescu személyi edző Tudom, milyen őrülten edzeni, és nem érni el a kívánt eredményt.

goo fogyás

Évekig futottam, amíg elkezdtem a CrossFit-et és nyomon követtem a kalóriabeviteltelkezdtem látni az eredményeket a viszláttól a hasi zsírig! Bár a nagyobb súlyok emelése mindenképpen a sikerem része volt, meggyőződésem, hogy a HIIT nagy intenzitású intervallum edzés folyamatos kardio kereskedelme abszolút a sikerem kulcsa!

A HIIT a fogyás egyik legjobb edzésének bizonyult, különösen a has körül. Ha ismerősnek hangzik, és unod már, hogy korlátlan órákat szánsz az edzésre anélkül, hogy a tested bármilyen változást mutatna, nem kell beiratkoznod egy CrossFit osztályba ha nem akarod!

twista fogyás

Tedd ezt az edzést HIIT. Edzés: Öt percig tartó dinamikus bemelegítés után fejezze be az egyes gyakorlatokat 40 másodpercig, majd pihenjen 20 másodpercig, mielőtt megkezdené a üljön fel a zsírvesztés érdekében mozgást.

  • Kövér vagyok, hogyan lehet gyorsan fogyni - Annyira kövér vagyok, hogyan lehet lefogyni
  • Üljön fel a zsírvesztés érdekében. Csökkentse a testzsír-százalékot!
  • Üljön fel zsírégetésre - agarditc.hu
  • Ezen a héten nem fogyott

Ismételje meg ezt a 10 perces áramkört összesen háromszor, hogy befejezzen egy 30 perces edzést. Kihívja magát, hogy megnézze, hány ismétlést végezhet el az egyes mozdulatokból, és valóban nyomja magát az egyes nagy intenzitású intervallumok alatt, tudva, hogy 20 másodperc pihenő van a felépüléshez.

Szükséges felszerelés: közepes és nehéz súlyzók használjon 15 vagy 20 kg-ot és kettlebell, ha van ilyen.

Üljön fel zsírégetésre

Válasszon olyan súlyokat, amelyek kihívják a karjait, ezért ne használjon túl könnyű súlyokat - jó, ha két súlyzó van kéznél. Ha további csapat fogyás kihívástáblázat van szüksége az egyes gyakorlatokról, olvassa el az alábbi utasításokat. Lökés súlyzókkal - Tartsa a lábát csak kissé szélesebb, mint a csípőtől való távolság, karjait vállmagasságban emelje meg, könyöke hajlítva tartsa a súlyokat a fülnél.

hogyan lehet eltávolítani a zsírt a hasából

Tricepsz lebeg - Kezdje a helyzetét egyenes karokkal és testtel, vállakkal a csukló felett. Tartsa a hasát.

Kövér vagyok, hogyan lehet gyorsan fogyni

Tartsa karjait a testéhez közel, hogy könyökei mindkét oldalon közel legyenek a bordáihoz. Ez ismétlésnek számít.

fogyj miközben turmixolsz

Kettlebell Swing - Tartsa a lábát vállszélességben és a lábujjait kissé kifelé, mindkét kezében tartva a kettlebellt. Tartsa a mellkasát feszülten a hátával.

  • Josie 6 kő fogyás
  • Zsírvesztés a felkarból - agarditc.hu
  • Üljön fel az alsó hasi zsír elvesztése érdekében - Elveszíti az alsó derékzsírt
  • Súlycsökkenés 145 125

Minden munkát az alsó test és a has végez ebben a gyakorlatban, és a karjaid természetesen a mellkas magasságában vagy a feje felett mozognak. Fandari Alternative - Álljon lábával csípőtávolságra, mindkét kezében egy súlyzót tartva maga mellett.

palapon fogyókúrás tábor

Nagyobb kihíváshoz tartsa a súlyzót a feje felett, egyenesen tartva a karjait és a könyökét. Tartsa az elülső térdét közvetlenül a boka felett, és engedje le a bal térdet, hogy enyhén megérintse a padlót. V Crunch - Üljön a hátán, és emelje fel a lábait és karjait, hogy azok a mennyezet felé nyúljanak.

hogyan lehet elveszíteni a testzsírt a hóna alatt

Emelje fel a felső hátát a padlóról, kezét a lábához érintve.